9 Nisan 2023

YAĞMUR SUNAR. KÜKREME İZİNDE


 

uzun koşusu sahipsizdir hayvanın 

taşmak varlığın ardında kalarak 

içerisinde kımıltısız koşulların 

o ki yatırarak genişliği 

her yöne uzanan kıvrımlara

bana gel dinmeyen şey

eksilmek lazım bana 

keçeleşen onca unsur 

kesilmeyen şey gel

kabaran bu ifadelere

işaretlenmiş murdarlık

içimize ittiğimiz bu uyuşukluk

değil benim için 

ve yaygınlık içerisinde sürekli olan 

yalasın tenimi sökün etme olarak 

 

insan dedim seni arıyorum yorularak 

seninle imdat hali bu karasuları

bu palmiyeler

seni arıyorum 

ne içindir çiviler ne için kızgın diş

ne çok adamlar görüyorum

maiyet dolu adamlar

arıyorum

merkezinde ağlamalar bekleten boşluk

o bulamadığım 

kimsin sen artık içimden attığım 

şimdi uluyarak hayvanın niyetiyle 

karton ve plastikler arasından

bu gürlemeyen  mutlak gürlemeye yeminli yurdun arasından 

o ısrarlı vahşiliği istiyorum o vaşağı 

ve aşınmış adetler, sımsıkı günler

aşırılığı belgelerin, gururu ilkelerin 

bu dalgın kentler

yoksun olmalıyım bunlardan 

ve ataklık dedim zorlamasızdır 

irileşmek olarak boşalarak bellemeliyim dizginsizliği 

 

 

buradayım bulamadığım

bu hışırtı bu safranlar

yanı başımda  bir bir susak dişil mümkünlük

eksilmek gerek bana

kesilmeyen şey gel

ne ki saçılmak istiyorum sağlıklı bir tehlike gibi

cisimlerin, alanların sınırlarına dış karşıt olarak 

insanca tanınmayan bitki

onu ver bana 

sakinliğim bitsin

utanmazlığını ver maddenin 

evcilleşmesin hayvanımın amacı

ve affetme durmayan şey 

artışını anlamadığımız çiğliği 

yatıştırma beni

tüm yetilerimle hafiflemeden koşayım

diriliğin serüvenine bir yerlerdeki kalakalmışlığa rağmen 

çünkü bir şeyler var bende o canlı yamanlık

nabız ve berrak yağ 

sonra desturda durmuş arzuları ısıran güç 

bu bağımlı inceliklere yerleşemeyen bir partizan 

 

yırtılıp açılsın yarılsın

yarılsın şu ayıplarda dokunamadığımız nice temassızlıkla

dize gelmiş iştah 

olamayanım

vahşiliğimi dinleyerek vaşağımda uyanık kalmalıyım 

varlıkta genişlik olan 

tabiat gibi sevişsin tenimle sürekli bir yaşam olarak 

şu açık seçiklikte dedim yabanlıkta yutularak 

yutacaksa kesilmeyen şey

bozsun, yutsun beni tüm 

 

 

 Cin Ayşe 19, "yabanilik içimizdedir" dosyası, bahar 2023

Hiç yorum yok: