9 Nisan 2023

SOPHIE DUMONT. Negatif Alan

 

 

Blu-Tac'imi sandviç ya da köpek boku için kullanılan bir poşette saklıyorum. Hatırlamıyorum en son neyi yapıştırdığımı. Bunu daha çok stres giderici olarak kullanıyorum, macunu sıkıyorum, öyle ki yumruğumu dolduruyor. Kütleyi yere bırakıyorum ve bağımsız olarak negatif alana benziyor avucumun içinde. Bir kez oluştuktan sonra, bir dahaki sefere sıkmak için çantaya geri bırakıyorum. Her yumruğun izinde küçük bir fark var. Stresim görülebiliyor. Bu bana Pompei'deki patlamadan kalan delikleri doldurmak için kullandıkları alçıyı hatırlatıyor. 

Alçının etrafındaki külü uzaklaştırdıklarında, ağzı sinekler için açık bir insan kalıbı buluyorlar.

 

https://www.anthropocenepoetry.org/post/negative-space-by-sophie-dumont

 

çeviren: Anita Sezgener


CİN AYŞE 19, BAHAR 2023

Hiç yorum yok: