10 Mart 2017

Betül Tarıman. ben bazen biraz

BETÜL TARIMAN
ben bazen biraz
                                                   
 evren vaat edildiği gibi söylenmeli

kirpiklerimi kullanıyorum
ben bazen biraz
anlaşılıyor varlığım
terziliğim gibi eksik biraz
zarflar oluyorum açılmak
ve kapanmak istiyorum
ben bazen biraz
bir mühür ya da bir dudak
aynalar da olmalı
kumaşlar olmak istiyorum
           ben bazen biraz

koltuklar olmak istiyorum
ben bazen biraz
koltuk evin sevdiği bir koltuk
köşeler, köşelerde köşelerin
dinlendiği bir doygunluk
ben bazen biraz nefesimi tutup
hafızamdan silmek istiyorum
inceliksiz bir elin dokunduğu yeri
çorap olmak istiyorum ben bazen biraz
çocukluğumu düşündüğümde
bir merdivende oturmuş
            gök mavilikti

bir yağmuru ve çevirip
tersinden baktığımda bir aynaya
biberler ne güzel olmuş
diyen bir kızı, kız hevesli
babasına benziyor   
gülüşünde serçe gülüşleri
harflere dönüşüyor
         inatla biraz
           
harflerden şal olmak
istiyorum ben bazen biraz
saçlarımı kestirdiğimden beri
ensemde sabahın erkeni
çok üşümüş bir kuş
uçarken cümleleri yepyeni
dilim ağzımın içinde yuvarlanıyor 
dilim yuvarlanıyor ağzımın içinde kederli 
iki yakamın bir araya geldiği yerde

üşüyorum ben bazen biraz

Hiç yorum yok: