16 Ağustos 2007

geldim

Geldim... gidecekken
Oysa gitmişmiş diye rivayet olunuyor
Hem arkamdan hem rivayetin bileşik zamanından.
Bilmem koşsam yetişebilir miyim
Ve anlamış gibi sesleniyor arkamdan o ilk şartımın bileşik zamanı
"Koşacaksan koş"
Şimdi koşuyorum.
Koşuyorum da...Yanlış hikayedeymişim gibi
"Ağlıyordun" diyor hikaye bileşik zamanım.
- Ne humma!
Tüm dişi adları giderken tipime
Şimdi ağlarken adı ne bu hikayedeki ben-in?-

…………………………………………………………………………………………….
" Geldim gidecekken...Oysa Gitmişmiş diye rivayet olunuyor hem arkamdan hem rivayetin bileşik zamanından.Bilmem koşsam yetişebilir miyim...Ve anlamış gibi sesleniyor arkamdan o ilk şartımın bileşik zamanı "koşacaksan koş!"
Şimdi koşuyorum. Koşuyorum da...yanlış hikayedeymişim gibi "ağlıyordun" diyor hikaye bileşik zamanım. Ne humma! Tüm dişi adları giderken tipime şimdi ağlarken adı ne bu hikayede ki
ben-in? "

Elçin Türkmen

Hiç yorum yok: