16 Aralık 2022

SENA TÜRKMEN. remixed huruç


 

“Zaman, dünyanın değerini düşürür.”

Romalı Horace

 

ben de oradaydım, vardan yok edilemez 

talepsiz, kusurlu, canlı bir varlıktım 

gözlemciden bağımsız, ivmesiz bir harekette

herkesin yerindeydim, 

istenmedi gidilmeye değecek yer bilgisi benden

günümün nasıl geçmekte olduğu saatin kaç olduğu 

dün neler olduğu ve benim olanlara tepkim

savım hakkında bir referans 

herkes gibiydim istenmedi masada tuzluk

biraz da benim katkım

cesurluktan uzaklık aptallıktan kastım

öyle bakmayı kesmem istenmedi ölü gibi durgun

dolaylı yoldan da olsa ne istediğimin manifesti 

benim de biraz zırvam

 

nasıl olacağı bilinmiyor akışa direncin

kendime dikkat etmem çok üzülmemem

kilo vermek istiyorsam yoğurt kürü 

iyi uyku istiyorsam rezene, çok üzülmemem

göz önünde olmam çağrılmadan orda, yontulmadan sağlam

kaçtığım yerin koordinatı istendi

öyle her şeye de sızı her söze öfke olur muymuş

yok muymuş 90lar spotify listem

manzaraya bakmam istendi fotoğraflarını çekmem

kıymet bilmem anılarını bilmem, bunun karşılıklı olması

içimi billboardlarda açmam 

herhalde bunun gibi bir şey saçmasapan

içimi, kırığımı, kemiğimi, dişimi çarşaf çarşaf 

anlayış, güzel gülüş, af istendi

 

bana gelmedi rüyama sıçrayan haberci karga

gözümün önüne son bakışlar 

çocuk yapma isteği, toplum normlarına uygunluk 

telefonda bahsedilen rapor hakkında mail

tavlada düşeş, kavgada iman

uzun çöp, mükemmel bir fikir gelmedi

birden fazlaysa benim değildir

bana gelmedi yalnız olmadığım hissi, geçiniz

ve bahar, ve heyecan verici bir teklif, geçiniz

 

buz bir hava geldi serin bir ses gereksiz bir bildirim

içimden aynaları affetmek, bir şeyler söylemek 

bir şeyler söyleme isteğimi söylemek, evet

tüm o şeyleri öyle yapmış olmak iyi geldi

içimi kelimelerle açmak

içimi, gözlerimi, ruhumu, açmak

ideal ışıkta, ideal zeminde

bunu istedim, doğru zamanda

buradayım, yok edilemezim


CİN AYŞE 18, GÜZ 2022, İHTİYAÇ LİSTESİ

Hiç yorum yok: