1 Mayıs 2022

GÖZDE İLKİN. SONSUZ İTİRAFLAR SEYRİ



Bekleme yapma! Bekleme yapma! 


ANONS-1 


Dikkat dikkat! Sınırı geçme şüphesi vardır! 


1. 


-Kimlikler lütfen! nereden geliyorsunuz? 

-Buraya giremezsiniz!
-Suyun altındayken seni duyamıyorum 

 

-Buraya daha önce gelmiştim.
-Tam olarak hatırlayamıyorum.
-Suyu hissediyorum, o da beni hissediyor mu? -Dikkat et su aldatıcıdır! 


2. 


Bozgun gece mi olmuş 

Aynı noktaya gelmeyelim 

Tekerrür eden ne varsa
Önce teşekkür edelim
Sonra yolundan saptıralım dedim Off! Çok yoruldum
Bir şey yapmaya umuttum
Ben kendimi unuttum
Neydi “dedi” neydi
Bo
şluk


ANONS-2 


Su altında nefes tutmak yasaktır! 


3. 


-Dumandan boğulacak mıyız?
-Korkma bu duman o duman değil
-Burada kaç kişiyiz?
-Akıntı gelip bizi alırsa kurtarırsınız değil mi? 

-Neredesin?
-Orada mısın?
-Bu taraftayım..
-Ayağın yere değiyor mu? 

Korkma su seni yüzeyde tutar. 


ANONS-3 


Dikkat dikkat! Yüzeyde kalınız! Görüş mesafesi daraltılacaktır! Bulantı 

ve vücutta su toplanması gibi durumlara karşı önleminizi alınız! Şikayetçi 

olduğunuz yerle, şikayet ettiğiniz yerin aynı olmadığından emin olunuz. 

Görüş mesafesi sınırlarında hareket ediniz. 


4. 


-Görüş alanı daraldı, 

-Ayağıma bir şey dolandı 

-Kara ne tarafta
-Geldik Sayılır. 

-Dalgalar bizi kıyıya götürecek. 


ANONS -4 


Duyrulur! Kaderinize küsmeyin! Toprağa adım atabildiğiniz, yürüyebildiğiniz 

ve nefes alabildiğiniz bir kara parçası hayal edin. Sahte düşler bu adayı sizin için

tasarladı.


5. 


Hangi yöne gideceğiz 

Burası, orası değil mi 

Dalganın sesi, hep aynı 

 

Bastığım zemin kaygan... 

uzaktan gelen sese, kulak ver! 

Artık Kara, bu tarafta 


6. 


-Ellerimi göremiyorum 

-Tutunabileceğim bir yer yok 

-Kaybolduk..


ANONS-5 


Boğulma tehlikesi vardır! Yavaş ve dikkatli seyrediniz, Derinlerden gelecek 

olan geçmişe karşı dikkatli olunuz. 


7. 


-o yönden geliyorlar, ne yana gidiyorlar 

-Devam et Tamam
-Tuzak mı, değil mi tespit et tamam 

-Sanmıyorum,

-Anlamadım nasıl devam

 

-burası orası mı tespit et tamam 

-komut al komut ver etkin diren 

-kendime rağmen TAMAM 


ANONS-6 


Suyun içinde ne kadar güvendesiniz? 

Dipten gelenden şüphe mi duyuyorsunuz? 

Görünmeyenleri görmezden gelmeyin. 

Bugünün tecrübesi garantimizdir. 


8. 


Sesin yetmediği yer hangi zamanda başlar
Hangi ge
çmişi silersek bura olmaktan çıkar
Kendi kalbinden şüpheli bir korku kemirdi nefs-i 

Parmak izine düşman sesleri, sen söylesen ben kekeme 

Rüyalarda tekrar eden anlar hizzaya gelse
Çıkınca üşürüm diye yine girmem ben o suya. 

 

ANONS-7 


Lütfen bir sonraki anonsa kadar suyun altında kalınız.

 

ANONS-8 


Dikkat dikkat! Vurgun yememek için kendinizi öyle bir yere koyun ki 

o size çarparken siz de ona çarpmayın

 

9. 


Duymamış gibi yaptım, saklandığımı sandım 

Suyun en dibinde bir gizli tanıktım 

Bir boşluğa dadandım gelen her dalgaya abandım 

Geçmiş ile gelecek arasında Vurgun yemiş balıktım 


ANONS-9

 

“Birazdan seninle nefesini açmak üzere çok etkili bir nefes çalışması

yapacağız.

Şimdi rahat edebileceğin bir dalga seç, sırtüstü kendini suya bırak.. 

ağzından derin bir nefes al ve bırak. Verdiğin her nefesle gevşe ve rahatla.. 

batmana sebep olan tüm ağırlık ve yüklerinden kurtulduğunu hayal et.. 

bedenine tüm nefesini doldur ve bırak şimdi birlikte yapacağız... 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 SONSUZ İTİRAFLAR SEYRİ / SİS / 2016 / Gözde İlkin 

Kumaş üzerine dikiş, video ve ses düzenlemesi, 

Ses: Taner Yücel

Video-ses: 12 dk 15 sn 


Cin Ayşe 17, amigdala dosyası 

Hiç yorum yok: