1 Mayıs 2022

ECE ELDEK. Görmediğim Rüya

 

 

harekete geçmeden önce sakinledim

iç saatimi ayarladım gecenin ikisi

uyku vakti

bir rüya gördüm

kapı gevşekçe açıldı

tren raylarını topluyorlardı

komşu masasını çekti

             masa sesine odaklanıp -  

tren raylarının sesini duyamadım

kapıda bekleyen kedi

korkuyla üstüme saldırdı

adam masayı çekmeye devam etti

diğeri yolda yürüyordu

sakince odada ilerledim

kedi durmadan miyavladı

tren raylarını çoktan söp götürmüşlerdi ki

sesi duyulmuyordu

tekrar masayı çekti

adım adım salonda düz çizgide masayı gezdirdi

paylaşacaklarımın anlamsızlığını düşündüm

paylaşılacaklar adına düşündüm

binaları ve katları ve daireleri

uyuyamadım

gündüz oldu

sokaktakiler çoğalarak yürüdü

masa ağırlığıyla evimin içine düştü

evin içindeki hayalet ben miydim masa mıydı

merdivenden inmeye başladılar

ceplerindeki bozuklukların sesi inenlerden önce 

kedi kuyruğunu kapıya sıkıştırdı

sustu

tavandaki deliğe baktım

ampul hala yanıyordu

masanın üstünde ampul 

durmadan yanıyordu

adamın gölgesi büyüdü

masanın üstüne gölgesi indi

kendinden önce gölgesi indi

sehpayı çekmeye başladı

ayağına pabuçlarını giymişti

uzun aralıklarla sehpayı çekti

masaya oturup

faturalarımı zımbaladım

karşıdaki okulun zili çaldı

öğrenciler tek sıra dizildi

çantaları sırtlarına çekip

tek sıra ilerledi

masanın üstüne çıkıp onları izledim

komşu dürbününü verdi

karşı binanın çatısında anten takan adama baktım

düğmesi koptu

utandım 

masadan indim


Cin Ayşe 17, amigdala dosyası 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok: