8 Mayıs 2022

DUYGU KANKAYTSIN. GÜYA

Bir damar çatlaması gözümden

Muazzam telaşla dokunmuşum ağaca

Benim olduğum bir ev yok

Birkaç ev var başka dünyada

Kestikçe etlerimi kokum yayılıyor ağaçta

 

Yazık ki insan duymuyor kokuyu utanıyorum kendimle

Atlıkarıncalara gidiyorum

İkna adında bir duygu benimle birlikte biniyor

Uzun uzun uğruyoruz sebebe

Dünya güya mağdur

Ben bütün dünyayı sırtlanmış

Zamanı durduruyorum bir yerde

Bulunduğum hiçbir yer

 

Hep mi en yakınlarından üzgün fotoğraf kalır 

Kuyu diye anlatmak isterken yakınıma

Parmağım şişmeye başlıyor yanlışlık burada

Kuyu diye biri yok

Sürekli kendime geliyorum

Bir şarkının adını sorarken dökülüyorum

Kim bilebilir masada açılmak isteyen biri var

Yutkunduğum şey

 

Şişliğim inmesin diye seviyorum parmağımı

Bahçeye çıkıyoruz parmaklarım onun ellerinde

Bu çağı kapatıp sesimizi toparlıyoruz

Çabuk geçecek bir kez daha gece

En güzel yerimde evsizliğimde ev yapıyorum 

Konuşmamı ne zaman yapacağım

Bilmiyorum



Cin Ayşe 17, yerleşmek

Hiç yorum yok: