27 Aralık 2021

MONİCA PAPİ. Hacmi Olmayan Oda

MONİCA PAPİ

Hacmi Olmayan Oda

 

Hacmi olmayan odaya yürüdüm.

Hacimsizliğe doğru büyüdü içeriler

Bitişiğindeki oda büyüdü

ve beni büyütürlerken

oluyordu bunlar.

 

Odalarca oldu ve diğer şeylerin tümü de 

olmuştu o yıllarda.

Alışkanlık kazansam şefkat sınırından çıkıyordum.

Gelip çarpıyor, çıkanlardan burnumu düşünüyor

Ağlaya ağlaya çıkarılıyordum

hacimsizlikten

 

Böyle sürerse

Sevilemeyiz

Bunu çok fena anlıyordum

Sevmeyi öğretilmişlere

Hayat, kabında genişliyor

 

Gittim,

hacmi olmayan suyu çektim kabından.

 

Hacmi olmayan keyfe yürüdüm.

Uçamayan kuş cinsi, yastıkları siyahla havalandırıyordu

Bir bıçaksızlıkta kesilen ipince kanda

y yürüdü

 

Kesilmiyorum sebeplerimle ikiye ayrıldığımda ben, 

tam ortadan 

hacimsiz taraçada boynu kıvrıldı, kümessizliğinden gelerek 

ortadaki büyük leğene doğru

aktığı kanda nefes verenler

 

Hacimsiz bahçeye yol yüründü.

Tüm meyveler toprakta ikiye bölündü.

 

İmreniyorsunuz birbirinizi öldürür gibi olurken

ben de size imreniyor gibi olacakken tam

kıpırdayan milyonlarca karıncayla

Kendime geliyorum.

 

Başlar omuzlara terk edildi, diyafram içe çekildi.

Seviye sabit: Saçlar, ağustos, köprü rüzgârlandı

Kafalar hep alnın üstüne çekildi.

 

Tam yolu bitirmek üzereydim

Yol bitti.


Cin Ayşe 16, ÇOCUK(LUK)

Hiç yorum yok: