8 Ocak 2023

BAŞAK DAMLA NADA. POLYEMİK BATTA (niyeti?)

Bugün kömürden zehirlenir miyiz

Bugün 

Battaniyemiz çalınır mı 

Üşüyen fareler bugün

Koynuma girer mi 

Koyun girer mi kaçan rüyalarımı saymam için

Kömür zehirlenmeli sebepli 

Bugün neyde korkarız 

Bir sonraki maaşa yüzlirayüz

sevgilimle operavetiyatrosevgilimemama

Ya kömür biterse kış ortasında yüz lira yüz

Derini koyunların 

“”Battaniyemi getirin bana”””

Düşkünler 

Bilir düş düşkünleri sokakta

Battaniye ikinci deridir 

Battaniye nasırıdır bedenin

öyle rastgele alınıp verilmez 

işte uyuz salgını 

benle mayalanmış bir battaniye başkasına yarar mı!?

Has-ı has bir deli 

Has-ül has bir acayip 

en en en derinden bilir ki 

battaniye ..

Yıkanmayokyıkanmayın

Kurumayokkuruma 

Suntayanansokakkokar

Duvarlar hem var hem yok 

Yol hem var hem yok 

Anahtar hem var hem yok 

Cüzdan nen var?

Cüzdan neden var? 

Cüzdanın var mı battaniyem

Saçlarım karıştı 

Ben artık has-sı has ben kokuyorum 

Bütün terim derim 

Terim battaniye 

Terim evsokak 

Terim kötülük 

Düşünen düş düşkünleri düş düşünen 

Gündüz delileri 

Ve gündüz acayipleri bilir ki 

bir hakları vardır taşımaya

O battaniyedir 

Bot batar 

Battaniye sarar 

Ev yanar 

Battaniye sarar 

Soğuk! E battaniye kollar 

Battaniye harbi insandır 

Battaniye empattır duygudaştır

Bir hakkın var taşıya (taşı ya!)

bat ma bot tan niye 

Boktanniye

(Why battan? Battanwhy?)

Kömürden şey bir sorum vardı bugün mü 

Rüyamı taşıyan falcı kehanetli büyülü kömür battaniyesi gece görülen ayık rüyalar 

Ayık rüyalar cümbüşü 

Battaniyeye sarılı kömürler

Kö Kö Kö KÖ ediyor soba

Aç kaldım soba evi sardı duman ciğerimi bugün battaniye monoksit gazından öldüm mü?



CİN AYŞE 18, İHTİYAÇ LİSTESİ, GÜZ 2022

Hiç yorum yok: