10 Mart 2017

Ece Apaydın. BEBEK KÖPEKBALIĞI


ECE APAYDIN
BEBEK KÖPEKBALIĞI

1.

Bebek köpekbalığı. o bir larva içinde
Çılgın bir periferi cam balıklar istiyor

Çoktandır bebek arabasında küflenmiş gözler
Yeşermiş okyanusa yürüyen cam balıklar filosu

Göz bakışsız okyanusta bir kütle (gibi kendi için kendinde)
Seyrediyor

2.

Vazgeçtim balıklara gözler açan ifşadan
O bir arpacık hissi cam balonlar istiyor

Köpekbalığı yatağı. süslü jakuzide turuncu balonlar
O bir bizar hissi ıstakozlar istiyor

Limanlar. kayalarda güneşlenen terliksi
Teknelerde midyeleri gözetleyen göz

Yirminci kattan misinayla sarkıtılmış taş

3.

Göz bakışın akışında bir kütle
O bir bahçe içinde kesimhane istiyor

4.

Çoktandır ben bu köpekbalığı birlikte yaşıyoruz
Yeşermiş bize baktıkça hasır bir file

5.

İyileşmeye bakacak saat. genç hayatlar burada
O bir silindir hissi maskot cam balıklar istiyor

Geç artık ayrıldım o duygudan. filizlenen
Balıkları ifşa edebilirim

Hayır. bu ben değilim. Köpekbalığı yahut okyanus
Okyanus en dişli canlısı evrenin

7.

Çoktandır ben kendim kendi için kendinde olan
Bir güve üzerinde düşünüyorum. gülümseyen
Şeylerin üzerinde seyrediyorum

8.

Ben seni görmek için tekrar geri döndüm
Gecikmeye bakan saat. içi oyulmuş bir taş

Duruyorum koronun kıyısında ve suyun

Hiç yorum yok: