19 Mayıs 2013


PETEK SİNEM DULUN

Komplike

                            deniz keskin’e

sözün bittiği yer hiç bitmiyor deniz
daraldı içim, neden yutkunamıyorum
dualar ve küfürler ulaşmıyor adreslere
“kızınca, kızdı oluyor” diyen annemi şimdi anlıyorum

gözden düşen her şey kırıcı olmuyor, bilirsin gözyaşı var
her şey yazıldığı gibi okunsa ya, ne çıkar
her sözden asıl ve yan anlamlar üreten tedarikçilerimize
biz antalya’da kale kapısı’nda yürümeyi öneriyoruz

şaşırınca balon balığına dönüşen kalbime
bu kez sen sordun ben kırdım,
ekonomistler öneriyor,
kırılma hakkını kullanmalısın
rast makamından veya hicaz
naz, cinaz ve gıyaben caz gibi bir şeydi
her şey öyle ezberden gidiyor ki buna deliriyorum
hayat ağır geldiğinde cepten yiyen esnaf gibi
kendini yıpratmanı umuyorum

çok konuşmalar çok susmalar kadar sıkıcı
sen konuşurken neden hipnotize olamıyorum?

kimse kukla değil, oyun yok sahne yok
oyuncular sahici, gayretle yaşıyoruz
galeyana gelince dövüşüyor
gardımızı alarak konuşuyoruz

kumaşı iyi olan oyuncudan eskime payı almıyor terzi
fırsatını bulmuşken bunun üstüne gitmelisin
ama sağlı sollu giriş öyle böyle olmasın
adam şiirden çıktığında bu muhite uğramasın

cin ayşe sayı 9, bahar 2013


Hiç yorum yok: